Pages

Monday, August 22, 2011

क्यामेराको दशक
तीसको दशक । झण्डै ३८ सालतिर ।

अंकलको बिहेमा मेरो गाउबाट निकै पर अर्को गाउमा गएको थिए अरुकुरा मलाइ त्यती संझना नभए पनि बिहेमा अंकलको एक साथीले निकै चुरुकफुरुक गर्दै फोटो खिचेको थियो सवैले उस्लाइ हेर्थे भन्थे सग क्यामेरा रहेछ बेला मैले सोचेको थिए पनि यसरी क्यामेरा लिएर हिडन पाए कति ठुलो हुन्थे होला है ? बिहे पछी अंकलले भन्थे फोटो खिच्ने फटाहा साथीले क्यामेरामा ब्याट्री मात्र हालेर रिल बिना फ्रलासमात्र देखाएको रहेछ मोरोले

चालिसको दशक । झण्डै ४८ सालतिर ।
निर्दल गएर बहुदल आएको अर्को साल, मेरो मिल्ने साथीको बिहेको निम्तो मिल्यो उस्ले मलाइ क्यामेरा पनि ल्याउन भनेकोले सग भएको यासिकाको एसएलआर क्यामेरा झोलामा कोचेर कलेजबाट हतार हतार साथीकोमा पुगे उसबेला अहिले झै जोकोही सग क्यामेरा हुदैनथ्यो त्यसमा पनि एसएलआर क्यामेरा प्रोफेसनल फोटोग्राफर बाहेक कसैले लिदैनथे क्यामेराको औधी सोखिन फोटोग्राफीको अर्ध मानसिकता भएको अल्लारेले दुखले क्यामेरा किनेको थिए स्पिड,एपेचर,फोकस,फ्रेमिड कम्पोजसन धेरथोर जानेको भएपनि रिल किन्न धुलाइ खर्च गर्न नसकेर क्यामेरा धेरै बाकसमा थन्किएको थियो त्यस दिन मलाइ साथीको बिहेमा जान पाइने रमाइलो सगै मैले मेरो क्यामेराले फोटो खिच्न पाउने भए भन्ने खुसी धेरै थियो साथीको बिहेमा मैले मसग भएको क्यामेराको क्षमता मेरो फोटोग्राफीको योग्यताले भ्याएसम्म राम्रो फो्टो खिचे बिहे घरमा बेहुला बेहुली हेर्न आउने राम्रा राम्रा केटीहरुको अनुहार फोसक गर्ेर पनि केही फोटो खिचे बेहुलाको मन पर्दो साथी त्यसमाथी साथमा क्यामेरा, ममा सान नै अर्कै कती चिटिक्क परेका नानीहरुले तिर हेर्दा मन पराए क्याहो जस्तो लाग्थ्यो साथीले मलाइ रिल सकाउनु भनेकाले बिहेको महत्वपुर्ण क्षण क्यामेरामा कैद गरे बिहेसकेपछी मैले खिचेका रिल ल्यावमा धुलाउन भने दुलाहा साथीले तपाइले खिचिदिनुभो धन्यबाद धुलाउन आफै जान्छु भने कलेज तिर लागे करिव महिना पछि फेरी गाउ फर्के उनै नव बिबाहित साथीसग भेट भयो हालखवर साटासाट भो बिहेमा राम्रा राम्रा नानीहरु फोकस गरेर खिचेका फोटोहरु हेर्ने सारै हतार थियो मलाइ मेरो कुरा राख्न नपाउदै उनले भने त्यो बिहेको फोटो एउटा पनि देखिदैन नि हेर भनि रिल ल्याएर देखाए पनि छक्क परे रिल कालै फेरी खोका पनि मैले सोधे हैन तपाइले यो रिल कहा धुलाएको हो ? कहा धुलाउनु पहिले कस्तो फोटोहरु हेरु त्यसपछी धुलाउला भनी एक बिहान पिडीमा रिल चेक गरे वटामा नै कुनै तस्वीर थिएन, उनी भन्दै गए मैले श्रीमतीलाइ पनि देखाए हामीले देखिएन अचम्म भए सोधे नधुलाई रिल हेर्नु भो ? उनले बोले उनको बिहेको तस्विर भन्दा मैले खिचेका सुन्दरीको तस्वीर साथीले बिगारेकोमा दुखीत भए


पचासको दशक । झण्डै ५८ साल तिर ।
कलेज सकेपछी धेरै वर्ष ब्यावसायिक फोटोग्राफीले दाम माम जुटायो तरपनि स्टुडियोको ग्राहक, पैसा पोट्ेट फोटोग्राफीले वाक्क लागेर नया जानाकारीको खोजिमा थिए दैवसंजोग फोटोपत्रकारिताको तालिम लिने मौका पाए तालिम दिने मुख्य प्रशिक्षक नेपालका पहिलो वरिष्ठ फोटोपत्रकार गोपाल चित्रकारले बडेमानको डिजिटल क्यामेरा पनि ल्याएका थिए यो क्यामेराको एक लाख ५० हजार फ्लास अरु एसेसरिज गरेर दुइलाखको सम्पत्ति हो, उनी भन्थे, मैले किन्न कहा सक्नु रोयटर्सले दिएको हो नेपालको रिपोटिड गर्न उनताका लाखमा पोखरामा नै घडेरी आउथ्यो क्यामेरा टेवलमा राखेर उनले हामीलाइ फोटोपत्रकारिता पढाइरहेका थिए भने कल्पना गर्थे त्यस्तै डिजिटल क्यामेरा मैले चलाउन पाए कस्तो हुन्थ्यो होला नेपालमा नै डिजिटल फोटो प्रबिधिको भर्खर सुरुवात थियो पनि डिजिटल फोटोग्राफीमा अनबिज्ञ थिए मन्त्रमुग्ध सुनेको थिए एनालग (अप्टिकल) डिजिटल फोटोग्राफीको बारे डिजिटल प्रबिधीको फाइदाबारे उनी बोल्दै थिए प्रशोधन बिना तत्काल हेर्न पाइने राम्रो नराम्रो जाच्न पाइने,वर्षौसम्म कम्पुटरमा जस्ताको तस्तै राख्न सकिने मैले बिहेको फोटो बिगार्ने बिचारा साथी सम्झे यदी उस बेला डिजिटल क्यामेरा भएको भए नया श्रीमतीलाई मेरो साथीले सवै फोटो नधुलाई देखाउन सक्थे होला

साठीको दशक । ६२/६३जनआम्दोलन तिर ।

देश भर जनआम्दोलन चलिरहेको थियो शहरमा करफ्यु अनी प्रहरी,ससस्त्र सेनाका गाडीमात्र गुडिरहन्थे कुना काप्चामा आम्दोलनकारी नाराजुलुस गरिहरन्थे हामी समाचार संकलनका लागि प्रेसको जकेट परिचय पत्र सहित ठुला ठुला क्यामेरा झुण्डाएर मोटरसाइकलमा हिड्थ्यौ हाम्रो क्यामेरा देखेर आम्दोलनकारी हौसिन्थे, किनकी दमन गरेमा फोटो खिचेर समाचार दिने हुनाले आम्दोलनकारी सुरक्षित महसुस गर्थे उता प्रहरी ,सेना रिसिन्थे किनकी आम्दोलनकारीलाई दमन भनि फोटो प्रकाशित हुने अर्थात बदनाम हुने डर मान्थे अगाडी क्यामेरा देख्नासाथ लुसुक्क भित्र लुकेका नेता पनि फुत्त बाहिर आएर बाह्हात उफी उफ्री धोक्रो फुट्ने गरी भाषण ठोक्थे तिनै ठुला क्यामेराले हजारौ नारा लगाएका, चिच्चाएका, भाषण गरेका,हासेका डाको छाडि छाडी रोएका फोटो खिच्यौ डिजिटल नभएको भए एक दुइ वर्ष पछी फोटो खोज्नु पथ्र्यो होला तर जहिले पनि कम्प्युटरको पुरानो फाइल खोल्यो भने वा फोटो सिडी खोल्यो भने त्यो आम्दोलन, युद्ध,सुख दुखका क्षणको तस्वीर जस्ताको तस्तै देखिन्छ देशमा ठुलाठुला परिर्वतन भए पुरानो तन्त्र फ्याकेर नयातन्त्र ल्याउने भनी थ्रीनट हुदै एके ४७ बन्दुक चलाउने देखी भाषणमा चर्को मुख चलाउने सवै सत्ता वरपर गए यिनले केही गछर्न भनि आश मानेका आम्दोलनमा पछी लागेका जनता नेताको खुटटा देखेरै चाल पाए कति नाच्न जान्ने नजान्ने भन्ने देश समुन्नत बन्ने,जन्ता सुख पाउने आशा मारे कति बसाइ सरे कती मुग्लान पसे यसै मध्यको पनि एक जनता परे

सत्तरीको दशक । अहिले तिर ।
आज मेरो स्टोरमा एक अधवैशे काली सुन्दरी आई आफ्नो् केटासाथीका लागि मनपर्ने कपडा रोजी मोबाइल निकाली, फोटो खिचि सय माइल पर रहेको केटासाथीलाई सेन्ट गरी अनी सोध्न थाली यो कलरको यो कपडा तिमीलाइ मन प्यो भने किन्छु उता बाट उस्ले लगाएको जुत्ताको कलर सेन्ट ग्यो कालीले जुत्तामा म्याच गराइ अनी पाइन्ट टिसट किनी यो दृष्य आजकल मेरा लागी सामान्य हो कतिपय एक दुइ घण्टा लगाएर यो देखा देखा यो मन परेन यो म्याच भएन भनेर सताउछन के गर्ने डलर कमाउन डाडोकाटेर डलर फल्ने देशमा आए पछी काम गर्नै प्यो फेरी काम गरे नगरेको पनि टाउका माथी स्टोर भरी झुण्डिएका कैयौ क्यामेराले खिचिरहेका छन त्यो सवै स्टोरको प्रतेक क्षणको तस्वीर सयौ माइल पर अर्कै राज्यमा रहेको हेड अफिसमा बस्ने साहुले हेरिरहेको हुन्छ कहिले काहि लाग्छ यो क्यामेरा नभएको भए कति सुखले बाचिन्थ्यो होला महलमा हिडे उतेै क्यामेरा,चोकचोकमा क्यामेरा,बाटोमा हिडे उतै क्यामेरा पसल होस वा कार्यलय उतै क्यामेरा लण्ड्री गयो क्यामेरा,स्वीमिडपुल गयो क्यामेरा,जहा गयो त्यही क्यामेरा बाथरुम जादा पनि सारै झस्किने गर्छु कतै वाथरुममा पनि क्यामेरा छैन यताउती हेर्ने गर्छु अनी सोच्छु क्यामेरा भए भैरहोस मैले नराम्रो काम गरेको छैन त्यो क्यामेरा राख्नेले पनि यो बाथरुम यसरी नै प्रयोग गर्नै पर्ला यसरी नै दिनभर क्यामेराको तनाव पछी घरमा आउछु ल्यापटप पल्टाएर नेट खोल्छु घरबाट कोही अनलाइनमा आउछन सञ्चै भन्न नपाउदै आदेश आउछ वेवक्यामेरा खोल्नु ? क्यामेराले दिग्दार भएपनि वेवक्यामखोले पछि देख्छु एक हप्ता ननुहाएको जिग्रीग कपाल सहित छोरोलाई काठमाण्डौमा पढनबसेको निनाउरो मुख देखाउदै खानेपानी नपाएर पाउरोटी खाइरहेको कथा सुनाउछ दिग्दार लाग्छ , अझै नेपाली समाचार वेवसाइड उही समस्या समस्याका फोटो देखिन्छ पेटेल पम्पमा लाइन, जातीको नेपालबन्दले दुख पाएको तस्वीर अनी चर्को भाषण गर्ने नेताको औला ठडाएको फोटो भूगोलको अर्को पाटोमा बस्दा पनि त्यो फोटोले मन उही समस्याको पोखरीमा डुवाउछ आजकल समाचारका वेवमा नेपालको वास्तविक चिनारी फोटो खोज्छु अर्थात उत्तरमा मुस्कुराइरहेको माछापुच्छ्रे हिमाल,तैरिरहेको फेवाताल सुृन्दरतालाई काखी च्यापेको पोखरा आदी आदी तर अनन्त यात्राको आम्दोलन,मारपिट कुकृत्य कामका फोटोले ठाउ ओगटेको मेरो क्यामेरा संबेदनहिन बन्दैछ, बिबेकहिन बन्दैछ अनी दिशाहिन बन्दैछ त्यसैले आजकल बाध्य भै सराप्ने गरेको छु मेरो प्रिय क्यामेरा फोटोलाई ,तैले मेरो खुसी छिनीस स्वतन्त्रता छिनिस मेरो मानवता छिन्दैछस हे भगवान मेरो जिन्दगी अव यो क्यामेराको सन्तापमा बाच्न नपरोस

जीयस नेपाली, अम्रिका
 
 
 

No comments:

Post a Comment